Четвер, 19.10.2017, 13:48
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ "Токмацька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" ЗОР

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
"Гаряча лінія"
Block contНаціональна дитяча гаряча лініяent
Гаряча лінія
Block Національна гаряча лініяcontent
Форма входу

Програма "Дитяча легка атлетика"

Програма

" Дитяча легка атлетика"

План-конспект інноваційного уроку

 з фізичної культури

7 клас

Вчитель Костюков Андрій Олександрович

 

Задачі уроку:

  • Освоїти послідовність основ подовжнього руху
  • Самоконтроль і регулювання влучності і точності попадання
  • Контроль швидкості бігу

Інвентар та обладнання:

  • скакалки – клас комплект
  • м’ячі для великого тенісу – клас комплект
  • ватні сніжки – клас комплект
  • бар’єр – з шт..
  • спис «Вортекс»
  • музичний супровід

Місце проведення уроку: спортивна зала

Дата проведення: 19.02.2016р.

Хід уроку.

 

№№

НАЗВА

ТРИВАЛ.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА

1.

ВСТУПНА ЧАСТИНА

6

 

1.1.

ОРГМОМЕНТ

2 хв.

Учні сідають на гімнастичну лаву, поздовж. Питання про самопочуття. Форма. Вимірювання ЧСС за 15 сек. (20-23 уд.)

1.2.

ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ

4 хв.

А) У положенні сидячи на г/л поздовж: вдих - пауза - видих - пауза. (Формула: 2 - 1 - 2 – 1)

Б) Вправа «Насос» - нахили тулуба праворуч кулак правої руки рухається нижче коліна правої ноги, кулак лівої руки – по боковій поверхні тулуба – в ліву пахову западину. У цей час виконується гучний вдих через ніздрі. В час, коли повертаємося до вихідного положення непомітний видих.

В) Права на увагу «Навпаки» - Вчитель виконує вправу – учні після нього виконують вправу протилежну за завданням (сісти – встати; поворот вправо-поворот вліво)

 

2.

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

9 хв.

 

2.1.

РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ: ВПРАВИ СТРЕТЧИНГУ + ВІБРОМАСАЖ + РИТМІЧНА ГІМНАСТИКА

9 хв

А) Стретчинг зі скакалкою

Б) Вібромасаж - діти прокочують м’ячі для великого тенісу собі по ногам

3.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв

 

3.1.

ГРАЄМОСЯ - РОЗВИВАЄМОСЯ: КООРДИНАЦІЙНІ ВПРАВИ + ШВИДКІСНІ ВПРАВИ ІГРОВОГО ЗМІСТУ

10 хв.

А) Координаційні вправи зі сніжками

- набивання на долоні (поочередно)

- набивання внутрішньою і зовнішньою стороною долоні.

- перекидання з руки на руку

- прокидання під коліном

- набивання коліном

- пас головою собі в руки

Б) Швидкісні вправи ігрового змісту (в парах)

- кидання сніжки один одному на місці і з просуванням по колу

- кидок в кільце, яке імітує напарник

- передача ногами сніжки в парах

3.2.

РУХОВИЙ МАРАФОН: СИЛОВИЙ ІНТЕНСИВНИЙ ТРЕНІНГ + КАРДІОТРЕНУВАННЯ

15 хв.

Тренувальна естафета. Діти об’єднуються на дві підгрупи кожна підгрупа має своє завдання на виконання якого їм надається 4 хв.:

- навчальна картка №2 «Перехресні стрибки»

- Навчальна картка № 3.11. «Метання в ціль через бар’єр»

- Навчальна картка № 1 «Біг на витривалість»

4.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5 хв.

 

4.1.

ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ

3 хв.

А) Ефект однієї вправи:

«Пиляємо рубаємо»

 

4.2.

ОРГМОМЕНТ

2 хв.

Вимірювання ЧСС. Відзначити найбільш активних учнів. Поради щодо тренування для покращення власного результату.

 

РАЗОМ

45 хв.

 

 

План-конспект інноваційного уроку

з фізичної культури

9 клас

Вчитель Костюков Андрій Олександрович

 

Задачі уроку:

  • Освоїти послідовність основ подовжнього руху
  • Самоконтроль і регулювання влучності і точності попадання
  • Контроль швидкості бігу

Інвентар та обладнання:

  • скакалки – клас комплект
  • м’ячі для великого тенісу – клас комплект
  • ватні сніжки – клас комплект
  • бар’єр – з шт..
  • спис «Вортекс»
  • музичний супровід

Місце проведення уроку: спортивна зала

Дата проведення: 26. 02.2016р.

Хід уроку.

 

№№

НАЗВА

ТРИВАЛ.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА

1.

ВСТУПНА ЧАСТИНА

6

 

1.1.

ОРГМОМЕНТ

2 хв.

Учні сідають на гімнастичну лаву, поздовж. Питання про самопочуття. Форма. Вимірювання ЧСС за 15 сек. (20-23 уд.)

1.2.

ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ

4 хв.

А) У положенні сидячи на г/л поздовж: вдих - пауза - видих - пауза. (Формула: 2 - 1 - 2 – 1)

Б) Вправа «Насос» - нахили тулуба праворуч кулак правої руки рухається нижче коліна правої ноги, кулак лівої руки – по боковій поверхні тулуба – в ліву пахову западину. У цей час виконується гучний вдих через ніздрі. В час, коли повертаємося до вихідного положення непомітний видих.

В) Права на увагу «Навпаки» - Вчитель виконує вправу – учні після нього виконують вправу протилежну за завданням (сісти – встати; поворот вправо-поворот вліво)

 

2.

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

9 хв.

 

2.1.

РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ: ВПРАВИ СТРЕТЧИНГУ + ВІБРОМАСАЖ + РИТМІЧНА ГІМНАСТИКА

9 хв

А) Стретчинг зі скакалкою

Б) Вібромасаж - діти прокочують м’ячі для великого тенісу собі по ногам

3.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв

 

3.1.

ГРАЄМОСЯ - РОЗВИВАЄМОСЯ: КООРДИНАЦІЙНІ ВПРАВИ + ШВИДКІСНІ ВПРАВИ ІГРОВОГО ЗМІСТУ

10 хв.

А) Координаційні вправи зі сніжками

- набивання на долоні (поочередно)

- набивання внутрішньою і зовнішньою стороною долоні.

- перекидання з руки на руку

- прокидання під коліном

- набивання коліном

- пас головою собі в руки

Б) Швидкісні вправи ігрового змісту (в парах)

- кидання сніжки один одному на місці і з просуванням по колу

- кидок в кільце, яке імітує напарник

- передача ногами сніжки в парах

3.2.

РУХОВИЙ МАРАФОН: СИЛОВИЙ ІНТЕНСИВНИЙ ТРЕНІНГ + КАРДІОТРЕНУВАННЯ

15 хв.

Тренувальна естафета. Діти об’єднуються на дві підгрупи кожна підгрупа має своє завдання на виконання якого їм надається 4 хв.:

- навчальна картка №2 «Перехресні стрибки»

- Навчальна картка № 3.11. «Метання в ціль через бар’єр»

- Навчальна картка № 1 «Біг на витривалість»

4.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5 хв.

 

4.1.

ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ

3 хв.

А) Ефект однієї вправи:

«Пиляємо рубаємо»

 

4.2.

ОРГМОМЕНТ

2 хв.

Вимірювання ЧСС. Відзначити найбільш активних учнів. Поради щодо тренування для покращення власного результату.

 

РАЗОМ

45 хв.

 

 

План-конспект інноваційного уроку з фізичної культури

2 клас

Вчитель Єфименко Валентина Станіславівна

 

Задачі уроку:

  • Освоїти послідовність основ подовжнього руху
  • Самоконтроль і регулювання влучності і точності попадання
  • Контроль швидкості бігу

Інвентар та обладнання:

  • скакалки – клас комплект
  • м’ячі для великого тенісу – клас комплект
  • ватні сніжки – клас комплект
  • бар’єр – з шт..
  • спис «Вортекс»
  • музичний супровід

Місце проведення уроку: спортивна зала

Дата проведення: 23.02.2016р.

Хід уроку.

 

№№

НАЗВА

ТРИВАЛ.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА

1.

ВСТУПНА ЧАСТИНА

6

 

1.1.

ОРГМОМЕНТ

2 хв.

Учні сідають на гімнастичну лаву, поздовж. Питання про самопочуття. Форма. Вимірювання ЧСС за 15 сек. (20-23 уд.)

1.2.

ВПРАВИ НА УВАГУ ІГРОВОГО ЗМІСТУ + ДИХАЛЬНІ ВПРАВИ

4 хв.

А) У положенні сидячи на г/л поздовж: вдих - пауза - видих - пауза. (Формула: 2 - 1 - 2 – 1)

Б) Вправа «Насос» - нахили тулуба праворуч кулак правої руки рухається нижче коліна правої ноги, кулак лівої руки – по боковій поверхні тулуба – в ліву пахову западину. У цей час виконується гучний вдих через ніздрі. В час, коли повертаємося до вихідного положення непомітний видих.

В) Права на увагу «Навпаки» - Вчитель виконує вправу – учні після нього виконують вправу протилежну за завданням (сісти – встати; поворот вправо-поворот вліво)

 

2.

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

9 хв.

 

2.1.

РОЗМИНКА З ФАНТАЗІЄЮ: ВПРАВИ СТРЕТЧИНГУ + ВІБРОМАСАЖ + РИТМІЧНА ГІМНАСТИКА

9 хв

А) Стретчинг зі скакалкою

Б) Вібромасаж - діти прокочують м’ячі для великого тенісу собі по ногам

3.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв

 

3.1.

ГРАЄМОСЯ - РОЗВИВАЄМОСЯ: КООРДИНАЦІЙНІ ВПРАВИ + ШВИДКІСНІ ВПРАВИ ІГРОВОГО ЗМІСТУ

10 хв.

А) Координаційні вправи зі сніжками

- набивання на долоні (поочередно)

- набивання внутрішньою і зовнішньою стороною долоні.

- перекидання з руки на руку

- прокидання під коліном

- набивання коліном

- пас головою собі в руки

Б) Швидкісні вправи ігрового змісту (в парах)

- кидання сніжки один одному на місці і з просуванням по колу

- кидок в кільце, яке імітує напарник

- передача ногами сніжки в парах

3.2.

РУХОВИЙ МАРАФОН: СИЛОВИЙ ІНТЕНСИВНИЙ ТРЕНІНГ + КАРДІОТРЕНУВАННЯ

15 хв.

Тренувальна естафета. Діти об’єднуються на дві підгрупи кожна підгрупа має своє завдання на виконання якого їм надається 4 хв.:

- навчальна картка №2 «Перехресні стрибки»

- Навчальна картка № 3.11. «Метання в ціль через бар’єр»

- Навчальна картка № 1 «Біг на витривалість»

4.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5 хв.

 

4.1.

ЗАМИНКА: ЕФЕКТ ОДНІЄЇ ВПРАВИ

3 хв.

А) Ефект однієї вправи:

«Пиляємо рубаємо»

 

4.2.

ОРГМОМЕНТ

2 хв.

Вимірювання ЧСС. Відзначити найбільш активних учнів. Поради щодо тренування для покращення власного результату.

 

РАЗОМ

45 хв.

 

 

 

 

 

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz